Customer journey marketing

Ga aan de slag met de customer journey voor jouw merk of organisatie. Naast theorie, handvatten en tal van voorbeelden ga je vooral zelf de customer journey optekenen en in kaart brengen.
Over de training
  • 1 dag van 10:00 - 16:00 uur
  • Klassikaal of virtueel
  • Met certificaat
  • Voor 675,- (excl. BTW)

Je trainer voor deze training

Linda Hovestad
Linda Hovestad | Contentstrategie, -marketing & storytelling

Als marketing consultant helpt Linda organisaties bij het ontwikkelen van de marketingstrategie en hun positionering die vervolgens worden vertaald naar onderscheidende proposities en online campagnes. Om jezelf als organisatie op de juiste manier te kunnen positioneren is het belangrijk dat je weet waar je voor staat.

Gespecialiseerd in:
Customer experience     Content    
Eerstvolgende training
  • Maandag 25 november 2024
  • Utrecht, Rosmalen (of virtueel)
Bekijk alle data
675,- (excl. BTW)
Direct inschrijven Optie nemen Download brochure

Nieuwsgierig?

Heb je vragen of wil je met een van onze opleidingsadviseurs sparren over een passende opleiding of training? Neem dan direct contact met ons op.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van nieuwe trainingen, tips en aanbiedingen

Meld je aan voor onze maandelijkse mailing