Team van trainers

Onze trainers zijn allemaal gekwalificeerd en zeer ervaren in hun vakgebied. Wij vinden het belangrijk dat onze trainers op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen. Daarom zijn al onze trainers naast het verzorgen van trainingen dagelijks werkzaam binnen hun vakgebied en concreet bezig met de praktijk.

Rob van Berkel

Digitale marketing, en specifiek SEO, is cruciaal voor het succes van bijna elke organisatie. Vanuit zijn online marketing bureau Flowon helpt Rob al 15+ jaar organisaties met de online vind- en zichtbaarheid. Altijd met een duidelijk doel voor ogen: organisaties via SEO beter laten concurreren en zich effectiever laten presenteren aan hun doelgroep. In zijn trainingen leert Rob jou alle praktische vaardigheden om direct voor jouw website(s) het verschil te kunnen maken.

Jorian Damen

Jorian laat al 8+ jaar ambitieuze organisaties groeien dankzij de inzet van ‘growth hacking’ technieken: snel vooruitgang boeken door korte experimenten met data-gedreven marketing. Hiermee realiseren we samen een hoger websitebezoek, een beter presterende website, meer leads en een tijdbesparing voor je onderneming. Ook jou leert hij graag in zijn training de mindset en praktisch toepasbare tools en technieken om door middel van experimenten je bedrijf of idee te laten groeien.

Alex van Holland

Als data gedreven online marketeer is Alex al 12+ jaar gespecialiseerd op het gebied van webanalyse. Zijn expertise zet hij dagelijks in om via Google Tag Manager de betrouwbaarheid van gegevens te vergroten en vanuit daar begrijpelijke rapportages te bouwen met Looker Studio. Altijd met als doel om te werken met én conclusies te trekken op basis van zuivere data. Ook jou leert hij graag de belangrijkste KPI's inzichtelijk te maken vanuit waar je succes kunt behalen.

Linda Hovestad

Als marketing consultant helpt Linda organisaties bij het ontwikkelen van de marketingstrategie en hun positionering die vervolgens worden vertaald naar onderscheidende proposities en online campagnes. Om jezelf als organisatie op de juiste manier te kunnen positioneren is het belangrijk dat je weet waar je voor staat.

Robbert Huisman

Robbert is al ruim 18 jaar dagelijks actief als conversie optimalisatie specialist. Met zijn kennis en bewezen technieken van grote succesvolle websites zorgt hij dat het gebruikersgemak, de gebruikerservaring en de overtuiging op de website wordt verbeterd.

Jennifer Kok

Als affiliate marketing expert en strateeg is Jennifer op dagelijkse basis bezig met het verrijken van de affiliate markt. Ze helpt webshops bij het strategisch inzetten van het affiliate marketing kanaal, is zelf eigenaar van Affiliateblogger (blog over affiliate marketing) én van de website Welovewebshops.nl. Ze weet na 9+ jaar werken in deze branche wat werkt en gaat jou via de affiliate marketing training helpen zelf succesvol te starten en blijven met affiliate marketing.

Bilal Mousaoui

Vanuit 9+ jaar ervaring heeft Bilal reeds tientallen organisaties (waaronder Philips, Bolsius en BookSpot) via de kracht van social media laten groeien. De social advertentie platformen en het bereiken van de ideale doelgroep is Bilals specialisme. Met altijd een helder doel voor ogen: de ideale doelgroep overtuigen om over te gaan tot een conversie. Ook jou leert hij graag om via social media marketing en advertising de gewenste resultaten te bereiken.

Roy Sahupala

Als multimedia specialist is Roy op dagelijkse basis bezig met het designen en ontwikkelen van gebruiksvriendelijke websites en webshops. Met 20+ jaar ervaring op het gebied van webdesign, HTML5, CSS3, Affinity Photo en WordPress biedt hij iedereen de mogelijkheid om een unieke online aanwezigheid te creëren. Ook jou leert hij graag om een creatieve en innovatieve website te bouwen en onderhouden. Na zijn trainingen heb je een goed ingerichte WordPress website staan.

Louis Stommels

Contentstrategie en -marketing is al 25+ jaar Louis zijn specialisme. Als geregistreerd digital marketeer helpt hij organisaties om inzichten uit de customer journey te vertalen in een slimme strategische marketing aanpak. Met als doel om via onderscheidende content de merk engagement en conversie te laten groeien. Ook jou leert hij graag een efficiënt contentmarketing proces inrichten. In zijn trainingen ga je concreet aan de slag met jouw praktijk en ga je met veel tips en inspirerende voorbeelden naar huis.

Arne Verwoert

Arne is al ruim 10 jaar dagelijks actief als online marketing specialist. Als gecertificeerd Google Ads professional vindt hij het fascinerend om Google Ads campagnes op te zetten, te optimaliseren en te laten renderen.

Sjoerd van den Broek

Datagedreven optimalisatie is al 6+ jaar Sjoerds specialisme. Zijn achtergrond in consumentenpsychologie zet hij dagelijks in om praktische inzichten te halen uit Google Analytics en andere tools om websites te verbeteren. Altijd met een duidelijk doel voor ogen: een hoger conversiepercentage en een betere gebruikerservaring. Ook jou leert hij graag om via data kansen te spotten voor je website. Na zijn trainingen ga je met veel praktische optimalisatie-tips naar huis.

Dennis Mickers

Dennis is al ruim 15 jaar actief in de wereld van (online) marketing en communicatie. Als online marketing specialist ligt zijn expertise bij Google Ads en Google Analytics. Door jarenlange ervaring in het opbouwen en onderhouden van diverse accounts is hij door de lancering van Edumia gestart met het delen van zijn kennis.

Tijn Strikker

Al 5+ jaar runt Tijn zijn eigen internationale Amazon FBA onderneming en ondersteunt hij met Adspension Consulting, zijn Amazon Marketing Agency, kleine en grote bedrijven in het succesvol opereren op Amazon. Met als doel om efficiënter te werken en daarmee onnodige kosten te verminderen en winsten te verhogen. Ook jou leert hij graag om met de juiste kennis en tools succes te boeken op Amazon. Na zijn training ga je met veel praktische handvatten en tips naar huis.

Michelle Brinkhuis

E-mailmarketing en marketing automation is al 15+ jaar Michelles specialisme. Dagelijks helpt ze organisaties via e-mailmarketing nieuwe klanten aan te trekken, klanten te helpen in hun aankoopproces en ze te binden aan het merk. Ook jou leert ze graag het maximale uit je e-mailmarketing strategie te halen. Na het volgen van haar training heb je praktische handvatten om succesvol met e-mailmarketing te starten of om de resultaten uit dit kanaal verder te optimaliseren.

Nieuwsgierig?

Heb je vragen of wil je met een van onze opleidingsadviseurs sparren over een passende opleiding of training? Neem dan direct contact met ons op.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van nieuwe trainingen, tips en aanbiedingen

Meld je aan voor onze maandelijkse mailing