David de Jong

Online marketing, advertising & AI


Als online marketing strateeg, gespecialiseerd in content, (social) advertising en AI, laat David al 12+ jaar organisaties groeien. Vanuit de laatste (technologische) ontwikkelingen kansen spotten en toepassen is Davids specialisme. MarTech, verschillende kanalen en AI zijn immers de nabije toekomst voor iedere (online) marketeer en organisatie. Ook jou leert hij graag om via social media én AI op creatieve en oplossingsgerichte wijze je bedrijfsvoering en resultaten te verbeteren.

Over David

Als online marketeer vindt David het fascinerend om de laatste ontwikkelingen te blijven volgen om zo kansen voor zijn opdrachtgevers te ontdekken. Aangezien marketing steeds in ontwikkeling is, staat het nooit stil. Dat maakt het ook zo dynamisch en spannend. Zeker als je gaat kijken naar de invloed van AI op marketing en zijn specialisme, social media. Wat zijn toekomstige ontwikkelingen? En hoe pas je AI toe in je werk? Daar leert David jou in zijn trainingen alles over.

Aangezien AI steeds meer impact heeft op de verschillende kanalen moet je als marketeer scherp blijven. Kennis over de toepassing van AI in het werkveld is van onschatbare waarde. Als je deze kennis correct toepast, win je aan effectiviteit en efficiëntie. Een uitkomst die David keer op keer terug ziet komen bij de bedrijven waarvoor hij werkt. Hij werkte jarenlang aan bureauzijde, en nu als freelance marketeer, voor diverse opdrachtgevers als Philips, Canyon, G-Star Raw, Schiphol, Essent en T-Mobile.

 

“Ik hou ervan mensen te inspireren en mee te nemen in mijn vakgebied. Door hen via een training mee te nemen, zie ik steeds meer mentale deuren opengaan en creativiteit ontstaan.” 

 

Wat David zo aanspreekt in social media en AI? Dat je steeds moet blijven leren om voorop te blijven, zowel in kennis als in de resultaten die je boekt.

In zijn social media trainingen deelt hij zijn kennis en ervaring om meer succes te boeken via social. Om daarnaast via zijn AI trainingen je effectiever en efficiënter te werk laten gaan als marketeer. Een trainingsdag is voor hem geslaagd als je na afloop geïnspireerd bent en met creatieve ideeën komt die direct effect hebben op je business.

David geeft deze trainingen

Facebook & Instagram marketing


675,- (excl. BTW) 1 dag
  • Doel(groep) en strategie bepalen
  • Facebook marketing
  • Instagram marketing
  • Content toepassen
Bekijk training

Facebook & Instagram advertising


1275,- (excl. BTW) 2 dagen
  • Content toepassen
  • Facebook Ad platform
  • Instagram Advertising
  • Adverteren als een pro
Bekijk training

LinkedIn advertising


675,- (excl. BTW) 1 dag
  • Content toepassen
  • Campagnemanager
  • Adverteren als een pro
  • Analyseren en dashboards
Bekijk training

Nieuwsgierig?

Heb je vragen of wil je met een van onze opleidingsadviseurs sparren over een passende opleiding of training? Neem dan direct contact met ons op.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van nieuwe trainingen, tips en aanbiedingen

Meld je aan voor onze maandelijkse mailing